Thursday 1 August 2013

Bila kita hilang sesuatu..

Posted by Unknown at Thursday, August 01, 2013
Mainan dunia..bertemu dan berpisah adat manusia biasa..apa harga yang perlu dbayar untuk sebuah kehilangan? betul ke kita telah kehilangan atau sebenarnya kita membawa diri jauh dan terus jauh..alasannya, tak nak terluka lagi..gosh, setiap malam menangis, tidur plak ditemani sehelai jaket yg hampir lusuh yang hampir hilang auranya,pejam dan celik mata ni dia yg pertama terlintas di fikiran..tak terhiris hati ni bak dimamah belati ke?

Apa harga air mata tu cik blog? air mata tu untuk apa ye?
Air mata ni untuk semua kenangan ketika bersama dulu, air mata ni untuk semua janji yang tak dapat nak dipenuhi, air mata ni untuk semua org yang tak pernah merestui kasih kita dan yang paling penting air mata ini untuk perasaan rindu yang tak tertanggung lagi..

Jangan pernah hadir lagi sebagai seorang kekasih selepas ni kerana ianya akan hanya membunuh..cukuplah sekadar memandang dari jauh selagi sudi..terima kasih juga untuk semua pesanan2 yg membina..

Jangan selalu sgt menangis, jantung akan makin lemah ( sedang cuba utk tersenyum..haha)
Jangan lupa ayat 4 Qul sebelum tidur ye

Ramadhan dah nak melabuhkan tirainya..Almahrum 'Abang Lan' telah dipanggil Ilahi secara khusnul khatimah, kita? Masih lagi gagal mengejar lailatul qadar..masih ada ruang lagi untuk taubat dan mendekatkan diri dengan Allah..

Selamat Datang Syawal..

0 comments:

Post a Comment

 

Jantung Masih Berdetik, Hati Masih Terasa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting